Adresaci kursu/studium:

Kurs kierowany jest do: fryzjerów, właścicieli salonów fryzjerskich i salonów kosmetyczno-fryzjerskich, menadżerów i kadry zarządzającej szeroko pojętymi usługami fryzjersko – kosmetycznymi, oraz dla osób, które chcą nauczyć się lub poznać: tajniki prowadzenia biznesu fryzjerskiego, nowoczesnego strzyżenia, koloryzacji włosów, pielęgnacji skóry głowy i włosów, upięć i czesania fryzur fantazyjnych, projektowania salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych, programów obsługi klienta, technik sprzedaży produktów fryzjersko – kosmetycznych, wprowadzić innowacyjny system komunikacji z klientem, nauczyć się interpretacji osobowości klientów.

Sylwetka absolwenta

Absolwent ,,Studiów Podyplomowych’’ zdobędzie zaawansowaną i profesjonalna wiedzę oraz konkretne umiejętności i kompetencję z zakresu fryzjerstwa. Poczynając od podniesienia umiejętności manualnych z zakresu strzyżeń, koloryzacji, upięć czy uczesań okolicznościowych, po wiedzę niezbędną do odniesienia sukcesu na rynku usług fryzjerskich. Atutem studiów również będzie zdobycie wiedzy w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży, projektowania salonów czy gabinetów fryzjersko-kosmetycznych oraz dzięki zdobyciu tytułu ,,menadżera usług fryzjerskich’’ zwiększenie konkurencyjności prowadzonych czy zarządzanych firm wśród innych salonów funkcjonujących na rynku.

W szczególności zaś:

planowania i wykonywania profesjonalnych strzyżeń i farbowania włosów w oparciu o nowoczesne techniki fryzjerskie

planowania i wykonywania profesjonalnych upięć, koków i uczesań okolicznościowych włosów w oparciu o nowoczesne techniki fryzjerskie

wykonywania profesjonalnych diagnoz skóry głowy i nowoczesnego masażu skóry głowy, tworzenia konkurencyjnych w tym alternatywnych propozycji zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających
kompetentnego, personalizowanego doradztwa zmiany wizerunku na podstawie indywidualnych cech osobowych oraz wykonania usługi zgodnej z oczekiwaniami klienta

planowania, projektowania, doboru personelu, organizowania, zarządzania, promowania i nadzorowania szeroko pojmowanego biznesu usług fryzjerskich lub fryzjersko-kosmetycznych

zwiększenia sprzedaży usług oraz zwiększenia sprzedaży profesjonalnych produktów fryzjersko-kosmetycznych w salonach i gabinetach

kreatywnego tworzenia oferty usług fryzjerskich czy kosmetyczno – fryzjerskich, za pomocą nowoczesnych technik w tradycyjnych kanałach dystrybucji oraz w mediach społecznościowych

przewodzenia, szkolenia, wspierania, kontrolowania, motywowania osób pracujących w salonie

pozyskiwania nowych kadr oraz wprowadzania ich w świat fryzjerstwa czy kosmetyki

pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymania lojalności dotychczasowych poprzez budowanie pozytywnych relacji oraz profesjonalną obsługę klienta,

rozpoznawania klientów poprzez analizę osobowości, charakterystyczne gesty czy słownictwo

utrzymania wysokich standardów profesjonalnej obsługi klienta oraz właściwych technik sprzedaży

KURS CERTYFIKOWANY
ORAZ STUDIUM PODYPLOMOWE

Nowoczesne Fryzjerstwo i kreowanie biznesu fryzjersko-kosmetycznego

SPRAWDŹ WARUNKI REKRUTACJI
Rekrutacja on-line

OPŁATA REKRUTACYJNA- 100 zł ABSOLWENCI WSSP - 0 zł

Punkt rekrutacyjno – konsultacyjny:

  • Lublin:
    Wyższa Szkoła Społeczno- Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie, Biuro Studiów Podyplomowych, pok. nr 26
    ul. Choiny 2, 20-816 Lublin
    tel. 81 448 08 20, 81 740 25 39

Zajęcia :

 

1 – NOWOCZENE TECHNIKI WE FRYZJERSTWIE – 128h

Nowoczesne techniki strzyżenia włosów – 32h
Nowoczesne techniki koloryzacji i dekoloryzacji włosów – 64h
Techniki zmiany formy włosów: trwała, wygładzanie – 8 h
Warsztaty stylizacji fryzur 24 h

2 – FRYZJERSTWO PIELĘGNACYJNE – 16h

(Zabiegi pielęgnacyjne, odbudowa zniszczonych włosów, pielęgnacja skóry głowy)

3 – ELEMENTY TRYCHOLOGII – 16h

(Rozpoznawanie problemów skóry głowy i diagnoza rodzaju skóry głowy oraz włosów)

4 – TECHNIKI MASAŻU GŁOWY- 8h
5 – BIZNES FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY – 24h

(Planowanie biznesu fryzjerskiego, rozwój istniejącego oraz utrzymanie się na rynku fryzjerskim

6 – PROJEKTOWANIE I METAMORFOZA SALONU – 16h

(Projektowanie salonu lub metamorfoza istniejącego)

7 -ERGONOMIA I BHP – 5h
8 – BARWY KOMUNIKACJI – 18h
9 – PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – 18h
10 – COLORSCOPIE – 8h

(nauka interpretacji osobowości i stylu klienta)

11 – ZMIANY WIZERUNKU NA PODSTAWIE ANALIZY TWARZY – 8h
12 – TRADYCYJNY I NOWOCZESNY MARKETING – 36h

Promocja salonu: tradycyjnymi kanałami i metodami, nowoczesnymi środkami masowego przekazu, w social mediach i marketingu online)

13 – ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE SALONEM FRYZJERSKIM – 16h
14 – ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI I CZASEM – 24h

(Wyznaczanie celów, motywowanie załogi salonu, informacja zarządcza i zwrotna

15 – ELEMENTY KSIĘGOWOŚCI I ZAGADNIENIA PRAWNE – 16h

(Prawa i obowiązki pracowników)

16 – SZTUKA PUBLICZNEGO WYSŁAWIANIA – 18h

(Sztuka autoprezentacji, praca z aparatem czy kamerą oraz umiejętność publicznego wysławiania)

17 – TRENING UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH – 16h
18 – NEGOCJACJE HANDLOWE – 12h
19 – METODYKA NAUCZANIA ZAWODU 20h
20 – PRAKTYKA ZAWODOWA – 94h

 

Czas trwania: 4 semestry
Cena : 3 200 zł semestr

Czcionka / Font
Kontrast / Contrast